Nowy użytkownik
Mam problem takiej maści że podczas modelowania model w oknie UV mapper jest krzywy a normalnie jest prosty. Otrzymany model ma krzywa teksturę co mnie wkurza. Może mi ktoś pomóc??
Offline
Programista, Grafik 3D
może byś pierwsze powiedział w jakim programie pracujesz??
Offline
Nowy użytkownik
Oj sorry zapomniałem jest to zmoodler
Offline
Programista, Grafik 3D
Michu33 napisał:
Oj sorry zapomniałem jest to zmoodler
Bo w zmodelerze musisz sobie wybrać z której strony ma teksturować po prostu naciskasz na dany widok żeby był aktywny i wtedy używasz uv mappera(przed tym podziel sobie oczywiście model na pare części) i jak skończysz teksturować z jednego boku to przełączasz sie do innego widoku i znowu dajesz tak jak wyżej;)
PS. w UV Mapperze także możesz używać narzędzi:
-move, scale, rotate(i także przesuwać wierzchołki, krawędzie i cały obiekt)
Offline
Nowy użytkownik
Dzięki wilkie, działa jak trzeba, tekstura nałozona prosto i model wygląda jak chciałem.
Offline
Programista, Grafik 3D
Michu33 napisał:
Dzięki wilkie, działa jak trzeba, tekstura nałozona prosto i model wygląda jak chciałem.
no widzisz proste to jak barszcz tylko trzeba troche pomyśleć itd.
Offline
Programista, Grafik 3D
Mawak napisał:
To temat można zamknąć
Dajcie mi moda
nie bo jeśli chodzi o tą rzecz to ktoś inny może mieć jakiś inny problem związany z uv mappowaniem i wtedy tu napisze;)
Offline