#1 2008-06-17 15:06:43

js

Jednoosobowa Sekta

6106620
Call me!
Skąd: Warszawskie imperium
Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 508
WWW

particle i hendling

siema, mam pytanie do was jakie mam zrobić efekty do gry i w ilu one mają być klatkach
i mam też pytanie o to czy w grach na esenthelu może być w podobny sposób napisany handling jak w gta, ponieważ łatwo sie go pisze i jakby coś to można zmieniać aby wyglądał bardzo realistycznie?


http://img368.imageshack.us/img368/1416/sygnaym8.png

Offline

 

#2 2008-06-17 17:45:42

FANGTA

Programista, Grafik 3D

Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 581

Re: particle i hendling

może być to kwestia tego jak ktoś go zaprogramuje


http://i257.photobucket.com/albums/hh231/anawest/1-1.gif
http://vpx.pl/up/20080701/remix.png

Offline

 

#3 2008-06-18 08:35:44

js

Jednoosobowa Sekta

6106620
Call me!
Skąd: Warszawskie imperium
Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 508
WWW

Re: particle i hendling

spróbuj zaprogramować tak aby nasz hendling był zrobiony na tej samej zasadzie jak w gta, a ja załatwie kogoś od pisania go...


http://img368.imageshack.us/img368/1416/sygnaym8.png

Offline

 

#4 2008-06-18 17:12:31

FANGTA

Programista, Grafik 3D

Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 581

Re: particle i hendling

js napisał:

spróbuj zaprogramować tak aby nasz hendling był zrobiony na tej samej zasadzie jak w gta, a ja załatwie kogoś od pisania go...

Załatw programiste ja sobie nie dam rady z zaawansowanym programowaniem silnika!! Nie jestem tak dobry;]Z podstawami dam rade ale z innymi to będzie trudno(pierwsze bym sie musiał nauczyć dałbym rade ale narazie nie mam do tego głowy)


http://i257.photobucket.com/albums/hh231/anawest/1-1.gif
http://vpx.pl/up/20080701/remix.png

Offline

 

#5 2008-06-18 17:17:11

js

Jednoosobowa Sekta

6106620
Call me!
Skąd: Warszawskie imperium
Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 508
WWW

Re: particle i hendling

ok to napisz mi jakie particie mam wykonać... mogą byc takie jak w gta vc? wiecie... ogień, woda, błysk, światła itd. i napisz w ilu klatkach to robić... mogę sprobować nawet w 25 aby było płynnie


http://img368.imageshack.us/img368/1416/sygnaym8.png

Offline

 

#6 2008-06-19 15:21:52

FANGTA

Programista, Grafik 3D

Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 581

Re: particle i hendling

co do obrazków to to są 2d nie animowane;] z gifami możebyć problem żeby je dać do silnika;p


http://i257.photobucket.com/albums/hh231/anawest/1-1.gif
http://vpx.pl/up/20080701/remix.png

Offline

 

#7 2008-06-19 20:13:28

js

Jednoosobowa Sekta

6106620
Call me!
Skąd: Warszawskie imperium
Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 508
WWW

Re: particle i hendling

słuchaj... w tym silniku to są 2d... ale w wielu klatkach... (textura po texturze lecą) weź zobacz w particlach np. w stalkerze albo csie i tam też są w klatkach... to sie nazywa Sprites czy jakoś tak


http://img368.imageshack.us/img368/1416/sygnaym8.png

Offline

 

#8 2008-06-20 11:17:07

FANGTA

Programista, Grafik 3D

Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 581

Re: particle i hendling

js napisał:

słuchaj... w tym silniku to są 2d... ale w wielu klatkach... (textura po texturze lecą) weź zobacz w particlach np. w stalkerze albo csie i tam też są w klatkach... to sie nazywa Sprites czy jakoś tak

no wiem ale to jest np. 25 tekstur i każda z nich to jedna klatka tak to jest;] ale w większości silników jest inaczej bo to jest tak że pewna ilość tej tekstury np. 25 razy sie jedna pojawia na ekranie w różnych pozycjach(tak jest np. w GTA SA)


http://i257.photobucket.com/albums/hh231/anawest/1-1.gif
http://vpx.pl/up/20080701/remix.png

Offline

 

#9 2008-06-21 10:08:54

js

Jednoosobowa Sekta

6106620
Call me!
Skąd: Warszawskie imperium
Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 508
WWW

Re: particle i hendling

ale na esenthelu to jest 25 klatek a nie 1 klatka przedstawiona 25 razy inaczej wiem bo gadałem o tym Grześkiem (twórca esenthela)


http://img368.imageshack.us/img368/1416/sygnaym8.png

Offline

 

#10 2008-06-28 14:01:08

FANGTA

Programista, Grafik 3D

Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 581

Re: particle i hendling

mi nie chodzi o to że jedna przedstawiona tylko inaczej ale np. żę masz 25 klatek i każda z nich to np. koleśw innej pozycji np. raz stojąca itd. i sie pojawia płynnie na ekranie w odpowiedniej kolejności;]


http://i257.photobucket.com/albums/hh231/anawest/1-1.gif
http://vpx.pl/up/20080701/remix.png

Offline

 

#11 2008-07-17 14:22:31

js

Jednoosobowa Sekta

6106620
Call me!
Skąd: Warszawskie imperium
Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 508
WWW

Re: particle i hendling

zrobiłem narazie 2 efekty wzorując sie na tych z gta, są w 512x512

woda
http://img370.imageshack.us/img370/1181/waterclear256th9.png
odbicie światła w wodzie (patrz woda w vc)
http://img391.imageshack.us/img391/3582/waterreflection2ko7.png

Ostatnio edytowany przez js (2008-07-17 14:23:07)


http://img368.imageshack.us/img368/1416/sygnaym8.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl