siema, mam pytanie do was jakie mam zrobić efekty do gry i w ilu one mają być klatkach
i mam też pytanie o to czy w grach na esenthelu może być w podobny sposób napisany handling jak w gta, ponieważ łatwo sie go pisze i jakby coś to można zmieniać aby wyglądał bardzo realistycznie?
Offline
Programista, Grafik 3D
może być to kwestia tego jak ktoś go zaprogramuje
Offline
Programista, Grafik 3D
js napisał:
spróbuj zaprogramować tak aby nasz hendling był zrobiony na tej samej zasadzie jak w gta, a ja załatwie kogoś od pisania go...
Załatw programiste ja sobie nie dam rady z zaawansowanym programowaniem silnika!! Nie jestem tak dobry;]Z podstawami dam rade ale z innymi to będzie trudno(pierwsze bym sie musiał nauczyć dałbym rade ale narazie nie mam do tego głowy)
Offline
ok to napisz mi jakie particie mam wykonać... mogą byc takie jak w gta vc? wiecie... ogień, woda, błysk, światła itd. i napisz w ilu klatkach to robić... mogę sprobować nawet w 25 aby było płynnie
Offline
Programista, Grafik 3D
co do obrazków to to są 2d nie animowane;] z gifami możebyć problem żeby je dać do silnika;p
Offline
słuchaj... w tym silniku to są 2d... ale w wielu klatkach... (textura po texturze lecą) weź zobacz w particlach np. w stalkerze albo csie i tam też są w klatkach... to sie nazywa Sprites czy jakoś tak
Offline
Programista, Grafik 3D
js napisał:
słuchaj... w tym silniku to są 2d... ale w wielu klatkach... (textura po texturze lecą) weź zobacz w particlach np. w stalkerze albo csie i tam też są w klatkach... to sie nazywa Sprites czy jakoś tak
no wiem ale to jest np. 25 tekstur i każda z nich to jedna klatka tak to jest;] ale w większości silników jest inaczej bo to jest tak że pewna ilość tej tekstury np. 25 razy sie jedna pojawia na ekranie w różnych pozycjach(tak jest np. w GTA SA)
Offline
Programista, Grafik 3D
mi nie chodzi o to że jedna przedstawiona tylko inaczej ale np. żę masz 25 klatek i każda z nich to np. koleśw innej pozycji np. raz stojąca itd. i sie pojawia płynnie na ekranie w odpowiedniej kolejności;]
Offline