js - 2008-06-17 15:06:43

siema, mam pytanie do was jakie mam zrobić efekty do gry i w ilu one mają być klatkach
i mam też pytanie o to czy w grach na esenthelu może być w podobny sposób napisany handling jak w gta, ponieważ łatwo sie go pisze i jakby coś to można zmieniać aby wyglądał bardzo realistycznie?

FANGTA - 2008-06-17 17:45:42

może być to kwestia tego jak ktoś go zaprogramuje

js - 2008-06-18 08:35:44

spróbuj zaprogramować tak aby nasz hendling był zrobiony na tej samej zasadzie jak w gta, a ja załatwie kogoś od pisania go... :D

FANGTA - 2008-06-18 17:12:31

js napisał:

spróbuj zaprogramować tak aby nasz hendling był zrobiony na tej samej zasadzie jak w gta, a ja załatwie kogoś od pisania go... :D

Załatw programiste ja sobie nie dam rady z zaawansowanym programowaniem silnika!! Nie jestem tak dobry;]Z podstawami dam rade ale z innymi to będzie trudno(pierwsze bym sie musiał nauczyć dałbym rade ale narazie nie mam do tego głowy)

js - 2008-06-18 17:17:11

ok to napisz mi jakie particie mam wykonać... mogą byc takie jak w gta vc? wiecie... ogień, woda, błysk, światła itd. i napisz w ilu klatkach to robić... mogę sprobować nawet w 25 aby było płynnie

FANGTA - 2008-06-19 15:21:52

co do obrazków to to są 2d nie animowane;] z gifami możebyć problem żeby je dać do silnika;p

js - 2008-06-19 20:13:28

słuchaj... w tym silniku to są 2d... ale w wielu klatkach... (textura po texturze lecą) weź zobacz w particlach np. w stalkerze albo csie i tam też są w klatkach... to sie nazywa Sprites czy jakoś tak

FANGTA - 2008-06-20 11:17:07

js napisał:

słuchaj... w tym silniku to są 2d... ale w wielu klatkach... (textura po texturze lecą) weź zobacz w particlach np. w stalkerze albo csie i tam też są w klatkach... to sie nazywa Sprites czy jakoś tak

no wiem ale to jest np. 25 tekstur i każda z nich to jedna klatka tak to jest;] ale w większości silników jest inaczej bo to jest tak że pewna ilość tej tekstury np. 25 razy sie jedna pojawia na ekranie w różnych pozycjach(tak jest np. w GTA SA)

js - 2008-06-21 10:08:54

ale na esenthelu to jest 25 klatek a nie 1 klatka przedstawiona 25 razy inaczej :D wiem bo gadałem o tym Grześkiem (twórca esenthela)

FANGTA - 2008-06-28 14:01:08

mi nie chodzi o to że jedna przedstawiona tylko inaczej ale np. żę masz 25 klatek i każda z nich to np. koleśw innej pozycji np. raz stojąca itd. i sie pojawia płynnie na ekranie w odpowiedniej kolejności;]

js - 2008-07-17 14:22:31

zrobiłem narazie 2 efekty wzorując sie na tych z gta, są w 512x512

woda
http://img370.imageshack.us/img370/1181/waterclear256th9.png
odbicie światła w wodzie (patrz woda w vc)
http://img391.imageshack.us/img391/3582/waterreflection2ko7.png

GotLink.plŁeba pola namiotowe