JS ile razy mam ci powtarzać, jak wydamy gre to nie każdy będzie chciał se nowego kompa kupić, chyba że w opcjach gry będzie można zmniejszyć max ilość polygonów w modelach. W niektórych grach widziałem takie coś że na max jakości to już na procku 1,8 i 512 ram zwalniało a jak sie ustawiło na min. jakość to na procesorze 500 i 64 ram dało sie grać.
Offline
Programista, Grafik 3D
js napisał:
jarek, pamiętaj że niemamy limitów w grze, więc spróbuj bardziej rozbudowane te modele robić ( full zaokrąglenia )
Ale w realu nie jest tak zaokrąglone ps. nie jestem tak popierdolony żeby robić idealny drut kolczasty(wystarczy na te takie płaskie poly nałożyć odpowiednią teksture i tyle)
Mawak napisał:
JS ile razy mam ci powtarzać, jak wydamy gre to nie każdy będzie chciał se nowego kompa kupić, chyba że w opcjach gry będzie można zmniejszyć max ilość polygonów w modelach. W niektórych grach widziałem takie coś że na max jakości to już na procku 1,8 i 512 ram zwalniało a jak sie ustawiło na min. jakość to na procesorze 500 i 64 ram dało sie grać.
procek 1,8ghz i 512ramu to jest słaby sprzęt:P PS. ten model ogrodzenie będzie miał góra 100k poly;) bo przebudowie i usunięciu niepotrzebnych poly
Offline
Gmas Team
Macie jakies nowe zadania dla mnie?
Offline
100 poly? xD weź mnie nierozśmieszaj... 100 poly to miały modele w gta vcs, zobacz se nowsze gry np. stalker albo devil may cry 4 i zrób ogrodzenie które ma z 900 poly i jest bardziej realistyczniejsze, albo chociaż to popraw... bo jak gre wydamy to takie gry jak gta4 to będą spokojnie chodziły na standardowym PC i sie niezacinały, więc dlatego mamy robić gre przełomową!!!
Offline
własnie nie róbcie siary możecie zrobić w hugo realna gre jakosc max wszytsko realne bez zadnych wpadek jak np 100 poly xD a w opcjach gry poprostu bedzie mozna sobie zmniejszac te ruzne zaokraglenia itp a ty mawak schowaj sie z tym zabiedziałym kompem ............ xD że tobie nawet san andreas nie działa to nie myśł że ta ci bedzie działać xD no chyba ze zrobicie tekstury jak w gta vcs lub mario xD
Offline
Remix, mi SA działa na full ustawieniach z texturami w wysokiej rozdzielczości, a po podkręceniu grafiki nawet się nie tnie. Więc nie piepsz głupot, ale 9 miesięcy i jest komuna brata więc będzie nowy komp z prawdopodobnie intelem 6 rdzeniowym 3 ghz, 4 giga ramu itd. Wiec zadziała. Tyle że mi zależy aby gra działała u większości przyszłych fanów, a nie mniejszości.
Offline
to kup se PS3 i będzie ci śmigało PRL na najmniejszych detalach i niebędziesz miał obaw że sie coś zatnie xD
oto obiecane screeny postacii w wersji white i black
Ostatnio edytowany przez js (2008-09-21 20:06:20)
Offline
oto zoom postacii z nałożoną texturą włosów, z oczami i face mam jeszcze lekkie kłopoty, gdyż niemam pojęcia o uv mapperowaniu xD itd.
a to face bez texturki
Ostatnio edytowany przez js (2008-09-22 20:50:33)
Offline
Programista, Grafik 3D
wrzucaj na fotosik.pl bo na imageshucku często nie działają po jakimś czasie....
Offline
Niepeniaj, doszły mnie słuchy że assassina też robili w zbarszczu, więc będziem mieć podobną grafike jak w nim, zdecydowałem że narazie niebędziemy robić osobnych ciuchów tylko komplety, fangta jak tam nowy programista?
i oto sowa będą zamiast szczurów i gołębi
Ostatnio edytowany przez js (2008-09-28 16:36:25)
Offline
Nowy użytkownik
kiedy benidize tan mod???
a i zrubcie re upload gta lepper !!!!!
Ostatnio edytowany przez sowa0965 (2009-03-28 11:25:27)
Offline