PRL 4 Komuna
Czas Akcji: 1985
Rodzaj gry: Komedia z elementami akcji, strategii, symulacji i historii z kamerką TPP
Miejsce Akcji: Polska, Troche ZSRR, Węgry, Czecho-Słowacja, Austria i inne miejsca w europie ( bohater ma możliwość podróżowania samolotem do kilku miast ale one są troche mniejsze niż w rzeczywistości )
Opis:
W grze jesteśmy zwykłym Polakiem który skończył osiemnastke i wraca do kraju z stanów i chce sie oswoić z polskimi korzeniami itd. Naszym zadaniem jest znalezienie pracy, kupienie samochodu ( do wyboru fiut 169b, malonez i srynka ) i zdobycie kasy. Przed głównym bohaterem długa droga i wiele akcji oraz przypałów. Zaczyna w małym domku który jest zniszczony i płaci za niego dużo kasy bo sąsiad to komuch i ździerca itd. Główny bohater musi se wyrobić prawojazdy, znaleźć lepsze mieszkanie i prace. Aby przeżyć trzeba być wytrwałym i dużo pić alkoholi a czasem chodzić na jakieś akcje typu spuszczenie powietrza z Milicjowozu... Można uczestniczyć też w strajkach... prace są bardzo różne od robotnika do agenta zomo... czasem trzeba przemycać sandały z Ukrainy albo bimber z PGRów i sprzedawanie w mieście na czarnym rynku... albo też przeprowadzenie uchodźców z Wietnamu przez granice Polsko-Ukraińską... Można też podpiepszyć sąsiada albo kogoś że odprawia jakieś heretyzmy i go spalą na stosie
Elementy w grze:
Ogromna mapa.. tysiące kilometrów
Nieliniowość gry
Kilka samochodów do kupienia
Wiele możliwości przejazdu przez kontrole: Możliwość przejechania przez nią na chama, ominięcie na pieszo, przebranie sie za kacapa itp. przekupienie kolesi na granicy albo tradycyjny polski przypał w stylu a'la Franek Dolas.
Możliwość przebierania się jak w Hitmanie
Możliwość rozmawiana z cywilami i pytanie ich o bezpieczą droge albo tajne spotkania itd.
Możliwość używania telefonu i telewizora...
Niestety brak broni palnej... a broń biała też ograniczona... w grze raczej brak krwi... ale przypierdolić komuś można w ryja albo go zpałować po kolanach
Granice miast itd. są raczej ograniczane i nieda sie przejść przez różne strajki i barykady
Możliwość uczestniczenia w różnych walkach z milicją itd.
Możliwość i konieczność kupowania nowego ubrania i nowości technologicznych do domu albo jedzenie... codziennie trzeba jeść conajmniej 3 posiłki i litr czystej wódki aby postać mogła poprawnie funkcjonować... a uleczyć zmęczenie można tylko i wyłącznie jedząc coś na ciepło...
ale życie same sie odnawia ale bardzo powoli... szybciej jak siedzisz gdzieś na ławce w parku...
Możliwość uprawiania sportu i poprawienie kondycji oraz własne życie seksualne... bez kobiety długo sie niepociągnie
Ostatnio edytowany przez js (2008-11-08 15:32:27)
Offline
Programista, Grafik 3D
Mawak napisał:
Ale złodziej moje elementy ukradł
Ale gra zaje***a by z tego była
Pierwsze robimy to o wojnie i tak to jest za bardzo zajebiste żeby z tym czekać:p
Offline
W grze będzie można spotykać rózne zjawiska jak np. pchanie autobusu przez 30 chłopa albo kolesia który holuje fiuta 169b na stacje benzynową... podczas stania w kolejkach albo na ulicy można usłyszeć rozmaite dialogi np.
– Dzień dobry, co jest w sklepie?
– Dzień dobry, ja jestem w sklepie.
a na ulicach zróżnicowani ludzie z polskimi rysami twarzy goniący żydów którzy podczas biegu zatrzymują sie aby zebrać grosze z chodnika
oraz wielu pijaków na ławkach
Offline
Aktywny użytkownik
gra dobra mogę pomóc jak będziesz coś z tego robić
Offline
Aktywny użytkownik
jeśli chodzi o gry to robie w TGF
Offline
woda w grze będzie z rdzą ( no taka żółtawa ) i woogle aby sie napić to niemożna z kranu bo to szkodzi tylko trzeba kupować wode w butelkach itd. ale to tylko na początku gry... a w roku 1980 to już będzie normalniej )
dodam też że gra trwa 37 lat a potem bohatera spotyka pewien los o którym decydowaliśmy przez te lata... może zostać premierem, mafiozą, aktorem... albo zginie - no możliwości jest dużo
co najważniejsze każdy dzień trwa godzine... i można uczestniczyć też w snach które mają dziwne znaczenia
czyli że cała gra trwa około 13500 godzin :O czyli zajmie gracza na jakieś miesiące ;D a potem wydamy wersje drugą gry która by sie toczyła w innych latach xP a wszystko by było bardzo dopracowane w tej grze... po prostu symulator nad symulatory i jak play go wyda to dostaniemy w huj dużo kasy
czyli że aby przejść gre trzeba poświęcić 547 dni :O czyli jakieś 2 lata grania :O
Ostatnio edytowany przez js (2008-05-10 22:51:45)
Offline
Po pierwsze JS nie masz zbyt dużych fantazji z tym że gra zajmie gracza na jakiś miesiąc?Bo mi jeszcze żadna gra nie zajęła więcej niż 8 dni do przejścia.Mam pytanie.A co ze ścieżką dźwiękową?Chodzi o głosy postaci itd.Bo przecież play nie weźmie czegoś co nawet nie będzie miało dźwięku.I jeszcze jedno czy w waszej grze będą inne animacje postaci niż w Esenthelu?Bo tam jak się podskakuje to mam ochotę sobie zajebać młotkiem w łeb ten koleś po prostu frunie.A i czy ten silnik esenthel jest całkowicie darmowy?Tzn. czy będziecie mogli go wykorzystać opublikować i czerpać z niego korzyści?
Offline