No-Name Chronicles
Czas Akcji: Nieznany
Rodzaj gry: Survival Stealth Horror ( very strong gore )
Miejsce Akcji: Nieznane\Schizowana wyobraźnia bohatera
Opis:
Gra na początku niema żadnej fabuły, dopiero później dowiadujemy się wszystkiego o wszystkim...
na początku pojawiają nam sie dziwne wycinki filmików przepełnionych krwią, flakami i schizą, a później budzimy sie w zniszczonym mieście... ten świat jest przepełniony złem... gra by nas zastraszała przez makabryczne i brutalne rzeczy a także przez samo zaskoczenie... najbardziej strasznymi rzeczami byłby stan trzymającego nas niepokoju, który czuje się, wiedząc iż w ciemnościach coś jest i dosyć dobitnie zdradza swą obecność. Mrok nie pozwala jednak dostrzec na oczy tego zagrożenia i w tym momencie dużą rolę odgrywa wyobraźnia.
W późniejszych etapach gry dowiadujemy sie że te halucynacje i dziwny alternatywny świat ma powiązania z narkotykiem z którym miał kontakt... chodzi w grze o to aby poznać tą tajemnice ów innego wymiaru rzeczywistości...
Notatka o potworach: Są ożywionymi złymi wspomnieniami z dzieciństwa, obawami, koszmarami a także odzwierciedleniem grzechów ludzi
Elementy w grze:
Alternatywa naszego świata ale zniszczonego i przepełnionego schizowym klimatem
Nieliniowość gry ( zakończenia gry są smutne, neutralne itd... wszystko zależy od tego co zrobisz )
Dziwne powiązania z liczbą 44
Większość lokalizacji trzeba badać z latarką i poznawać mroczne tajemnice
Ostatnio edytowany przez js (2008-06-19 09:27:23)
Offline
Programista, Grafik 3D
opis nawet fajny ale nazwa do bani(jak dla klimatów tej gry to ona do niej nie pasuje), nawet fajnie wymyśliłeś to z tym, że dobitnie zdradza tą obecność(tu np. można by takie coś zrobić, że przechodzi tak że widać tylko cień) Ogółem fabuła mi sie nawet podoba;)
Offline
z nazwą też miałem problema... myślałem o takich nazwach jak Psycho-Drugs albo Alternative-Perspective
ale to zbyt zdradza gre albo brzmi jak tania gierka o sadzeniu marihuany...
a te potwory to by były np. wściekłe psy rządne krwi itd.
Offline
Programista, Grafik 3D
Survival Horror to może taką nazwe??
Offline
Programista, Grafik 3D
a ja proponuje "Brutal and Dark, white, yellow and red hell" xD
Offline
ludzie... Bezimienne kroniki (no-name chronicles) to dobry tytuł na wypadek jakbyśmy chcieli robić kontynuacje... żeby niebyło tak jak w Resident evil (tylko 1 część działa sie w Rezydencji Zła)
Offline
Programista, Grafik 3D
ok może i taka być:P
Offline
mam kilka propozycji jeśli chodzi o wrogów... jak już wspomniałem ,,Notatka o potworach: Są ożywionymi złymi wspomnieniami z dzieciństwa, obawami, koszmarami a także odzwierciedleniem grzechów ludzi,,
mogą ty być bardziej realistyczne np. ogromne węże, nietoperze, kruki, ogromne pająki z cieniutkimi nóżkami, psy, lub humanoidalne istoty które sapią i gdy chodzą to mają dziwne drgawki i są obdarte ze skóry
a jeśli chodzi o odzwierciedlenia grzechów ludzkich to może by wziąść postać kata z czarnym workiem na głowie i zakrwawioną siekierą?
oto jedne z moich wymodelowanych przezemnie stworów... pierwszy to głowa ,,żywego,, posągu a druga to śmieszny mutant xD ... mają po ok. 2 mln poly
http://img382.imageshack.us/img382/4679 … ristt1.png
http://img382.imageshack.us/img382/6981 … icaiw9.png
-----
mam jeszcze pomysł na taki patent że wrogowie niebędą posiadać cienia, wiecie... no bo wytwory wyobraźni raczej niemają cieni (mewak powinien zrozumieć o co chodzi jeśli już opanował Oobe albo chociaż LD)
Offline
OBE są takie podpaski ( nie urzywam ) lecz słyszałem o nich nie raz xD
Offline
js napisał:
oto jedne z moich wymodelowanych przezemnie stworów... pierwszy to głowa ,,żywego,, posągu a druga to śmieszny mutant xD ...
Świetne są Jeszcze tylko kolorki, dużo czerwini i będzie mhroczno. A ten drugi to mnie jakoś nie śmieszy, wręcz przeciwnie jest antonimem radości
js napisał:
mam jeszcze pomysł na taki patent że wrogowie niebędą posiadać cienia, wiecie... no bo wytwory wyobraźni raczej niemają cieni (mewak powinien zrozumieć o co chodzi jeśli już opanował Oobe albo chociaż LD)
Pomysł nie głupi, chociaż bohater jak mniemam , jest w realnym świecie, tylko.. innym. Więc, skoro każda postać na świecie ma cień, to brak tej rzeczy w grze wparawiałaby w zakłopotanie gracza i wnioskowałby brak przyłożenia się Twórców
Offline
no ale bohater ma tak jakby takie ,,zwidy i halucynacje,, czyli że czasem jak idzie to spotyka niematerialne istoty (tak jakby duchy) które mają za zadanie tylko go przestraszyć, więc jak bohater zauważy że one niemają cienia to niebędzie musiał marnować cennej amunicji której i tak będzie mało na poziomach normal, hard i very-ultimate-fucking-hard
Offline
js napisał:
jak bohater zauważy że one niemają cienia to niebędzie musiał marnować cennej amunicji której i tak będzie mało na poziomach normal, hard i very-ultimate-fucking-hard
Tak, ale bohater (gracz) będzie musiał spisać się nie tylko refleksem, ale i spostrzegawczością ;P Ma to być gra akcji, a nie patrzenia na cień Poza tym, skoro ammma będzie mało, to mam nadzieję, że będą też kody na rozwiązanie tego problemu
Offline
to niebędzie gra akcji to będzie gra survival horror z elementami stealth... czyli horror z elementami akcji
---
mimo to akcja niebędzie zbyt mocna jak w re4 (tylu przeciwników było że gra była zwykłą strzelaniną)
ale za to przeciwników niebędzie można tak pokonywać jak w większości gier... tylko że trzeba mieć na niego sposób...
Offline
A no to spoko luz Ciekawie sie robi ... Tylko czekać na premierę Powodzenia więc w tworzeniu tegoż horroru.
Ostatnio edytowany przez Iqcha (2008-07-10 19:53:41)
Offline