Hubert - 2008-06-14 14:43:39 |
Witam, zacząłem tworzyć mody, (takie małe narazie) i nie wiem jak zmienić kształt modelu. Mam imgtool i txd workshop ale tym zmieniam "skóre" modeli ale kształt się nie zmiania, i jeszcze jedno jak robie np. z CJ kogoś innego to jak to zrobić tak jak w GTA Lepper żeby to ładnie wyglądało bo ja robie to nie ma oczu, zamiast ręki ma nogę itp.
|
js - 2008-06-14 16:18:08 |
texture niewystarczy że wkleisz albo podmienisz z innego typa :/ naucz sie posługiwać photoshopem i dopasuj tak aby stara textura zlewała sie z nową texturą... a do modeli to 3ds max albo Zmodeler albo Zbrush :)
|
FANGTA - 2008-07-03 09:40:49 |
Zbrush to nie jest dobry program ja polecam jedynie Zmodelera(dla zielonych w modelowaniu) i 3DS Maxa(dla bardziej zaawansowanych);)
|
Hubert - 2008-07-20 15:19:50 |
ja narazie pracuje na zmodelerze bo zbrush taki za bardzo skomplikowany mi sie wydal na poczatek, ale nie idzie mi cos:P robie dach, maske i bok auta i na 2 szkicach mi sie wszystko zgadza a na 3 calkiem inaczej O_o
cos takiego wychodzi
|
js - 2008-07-20 17:30:26 |
zmodeler sie nienadaje do modelowania rzeczy do nowszych gier... robi modele zbyt kańciaste... spróbuj to potem wygładzić zbrushem...
|