Mawak - 2008-05-25 19:20:43

Tu zamieszczamy screeny z gry

Na na początek zamieszcze screeny najlepszych modeli jakie zrobiłem

PPSH

http://www.vpx.pl/up/20080525/259852558b2c377d9cca3ce5da2a7616cd14a7199686.png

Granat zaczepny ( na wikipedi jest zdjęcie orginału )

http://www.vpx.pl/up/20080525/259862502a543442b1f44f4f739629daaea047179626.png

MP 40

http://www.vpx.pl/up/20080525/2603478c7c51003d291ac5527dd7362214c1f7140106.png

js - 2008-05-25 21:15:04

troche dziwną ten twój pepesz ma kolbe... i sztucznie wygląda... a granat zaczepny ma dziwną zawleczke i zjechaną texture... itd. do robienia postaci używaj programu zbrush...

Mawak - 2008-05-25 21:43:30

Można by wymieniać w nieskończoność :P
Te modele zawsze można poprawić.

grzechon - 2008-05-25 22:04:28

Fajne są te modele powodzenia :)

js - 2008-05-25 22:17:39

troche zbyt kreskówkowe... możliwe że to przez ten render... ale nawet fajnie wyszły... trrzeba tylko dopracować te szczegóły co opisałem wyżej

Mawak - 2008-05-26 08:00:24

Kreskówkowe są przez brak textur (moim zdaniem)
Sprawdzałem MP 40 z texturą i nie wyglądał kresówkowo (ale textura było gorsza niż ta od granatu)

FANGTA - 2008-05-26 15:01:35

js napisał:

troche zbyt kreskówkowe... możliwe że to przez ten render... ale nawet fajnie wyszły... trrzeba tylko dopracować te szczegóły co opisałem wyżej

na grafice to widać że ty sie nie znasz te modele są wporzo;)

Michalexis - 2008-05-26 16:29:54

Ani jeden model niezgodny z rzeczywistymi odpowiednikami przykro mi

Mawak - 2008-05-26 16:54:57

Niestety to wiem, ale jak by je troche poprawić to by były dobre

FANGTA - 2008-05-27 16:05:35

Oto moje dwa modele jeden oteksturowany a drugi nie:

Drewniana(nie mówcie że jest za prosta bo taka właśnie ma być):

http://images31.fotosik.pl/267/0ef72befea76f2a4.jpg

Metalowa(narazie bez tekstur):

http://images25.fotosik.pl/219/26bc93d6ff1dadc1.jpg

Mawak - 2008-05-27 17:50:58

metalowa rzaczej textury nie potrzebuje, połysk wystarczy (chyba że zardzewiała jest)

FANGTA - 2008-05-27 18:29:29

Mawak napisał:

metalowa rzaczej textury nie potrzebuje, połysk wystarczy (chyba że zardzewiała jest)

ale bez tekstury może być źle interpretowana przez silnik i może być cała biała(bo takie właściwości ma nieoteksturowany model)

Mawak - 2008-05-27 19:03:17

no chyba że tak. widziałem takie coś w GTA 3

FANGTA - 2008-06-07 16:11:14

Tutaj screen ogrodzenia(wiecej screenow wkrotce):

Z boku:

http://images27.fotosik.pl/225/ed6cad13573fe494.jpg

Z przodu:

http://images28.fotosik.pl/226/9a55bb93bbb8a018.jpg

Jak oteksturuje to dodam nowe z nałożoną teksturą i wtedy będzie wyglądaćo wiele lepiej;)

js - 2008-06-07 21:01:49

jarek, pamiętaj że niemamy limitów w grze, więc spróbuj bardziej rozbudowane te modele robić ( full zaokrąglenia )

Mawak - 2008-06-09 15:28:15

JS ile razy mam ci powtarzać, jak wydamy gre to nie każdy będzie chciał se nowego kompa kupić, chyba że w opcjach gry będzie można zmniejszyć max ilość polygonów w modelach. W niektórych grach widziałem takie coś że na max jakości to już na procku 1,8 i 512 ram zwalniało a jak sie ustawiło na min. jakość to na procesorze 500 i 64 ram dało sie grać.

FANGTA - 2008-06-09 16:32:27

js napisał:

jarek, pamiętaj że niemamy limitów w grze, więc spróbuj bardziej rozbudowane te modele robić ( full zaokrąglenia )

Ale w realu nie jest tak zaokrąglone ps. nie jestem tak popierdolony żeby robić idealny drut kolczasty(wystarczy na te takie płaskie poly nałożyć odpowiednią teksture i tyle)

Mawak napisał:

JS ile razy mam ci powtarzać, jak wydamy gre to nie każdy będzie chciał se nowego kompa kupić, chyba że w opcjach gry będzie można zmniejszyć max ilość polygonów w modelach. W niektórych grach widziałem takie coś że na max jakości to już na procku 1,8 i 512 ram zwalniało a jak sie ustawiło na min. jakość to na procesorze 500 i 64 ram dało sie grać.

procek 1,8ghz i 512ramu to jest słaby sprzęt:P PS. ten model ogrodzenie będzie miał góra 100k poly;) bo przebudowie i usunięciu niepotrzebnych poly

retsuz - 2008-09-04 19:47:28

Macie jakies nowe zadania dla mnie?

js - 2008-09-04 21:40:46

100 poly? xD weź mnie nierozśmieszaj... 100 poly to miały modele w gta vcs, zobacz se nowsze gry np. stalker albo devil may cry 4 i zrób ogrodzenie które ma z 900 poly i jest bardziej realistyczniejsze, albo chociaż to popraw... bo jak gre wydamy to takie gry jak gta4 to będą spokojnie chodziły na standardowym PC i sie niezacinały, więc dlatego mamy robić gre przełomową!!!

Remix - 2008-09-09 22:43:34

własnie nie róbcie siary możecie zrobić w hugo realna gre jakosc  max wszytsko realne bez zadnych wpadek jak np 100 poly  xD a w opcjach gry poprostu bedzie mozna sobie zmniejszac te ruzne zaokraglenia itp a ty mawak schowaj sie z tym zabiedziałym kompem ............ xD że tobie nawet san andreas nie działa to nie myśł że ta ci bedzie działać xD no chyba ze zrobicie tekstury jak w gta vcs lub mario xD

Mawak - 2008-09-21 13:24:57

Remix, mi SA działa na full ustawieniach z texturami w wysokiej rozdzielczości, a po podkręceniu grafiki nawet się nie tnie. Więc nie piepsz głupot, ale 9 miesięcy i jest komuna brata więc będzie nowy komp z prawdopodobnie intelem 6 rdzeniowym 3 ghz, 4 giga ramu itd. Wiec zadziała. Tyle że mi zależy aby gra działała u większości przyszłych fanów, a nie mniejszości.

js - 2008-09-21 15:31:24

to kup se PS3 i będzie ci śmigało PRL na najmniejszych detalach i niebędziesz miał obaw że sie coś zatnie xD


oto obiecane screeny postacii w wersji white i black

http://img329.imageshack.us/img329/5314/javavd5.png

http://img443.imageshack.us/img443/2989/java2lc4.png

Mawak - 2008-09-21 20:11:27

Łaał zajebiste, jeszcze HD texturka, i człek zajebisty

js - 2008-09-22 20:50:15

oto zoom postacii z nałożoną texturą włosów, z oczami i face mam jeszcze lekkie kłopoty, gdyż niemam pojęcia o uv mapperowaniu xD itd.

http://img502.imageshack.us/img502/9682/dcks2.png

a to face bez texturki

http://img54.imageshack.us/img54/1977/facerl7.jpg

FANGTA - 2008-09-23 17:19:39

wrzucaj na fotosik.pl bo na imageshucku często nie działają po jakimś czasie....

js - 2008-09-28 16:36:09

Niepeniaj, doszły mnie słuchy że assassina też robili w zbarszczu, więc będziem mieć podobną grafike jak w nim, zdecydowałem że narazie niebędziemy robić osobnych ciuchów tylko komplety, fangta jak tam nowy programista?

http://img211.imageshack.us/img211/1522/beztytuumo9.jpg

http://img370.imageshack.us/img370/189/hawajiom3.png

i oto sowa :D będą zamiast szczurów i gołębi
http://img517.imageshack.us/img517/7383/sowa2ah3.png

Mawak - 2008-09-28 18:07:25

Nie no ludek ci zajebisty wyszedł.

js - 2008-09-28 20:55:13

wiem, wzorowałem go na sobie w 100% :D tylko niema komu otexturować...

sowa0965 - 2009-03-28 11:10:15

kiedy benidize tan mod???
a i zrubcie re upload gta lepper !!!!!

GotLink.plŁeba pola namiotowe