js - 2008-06-19 09:14:37

No-Name Chronicles

Czas Akcji: Nieznany
Rodzaj gry: Survival Stealth Horror ( very strong gore )
Miejsce Akcji: Nieznane\Schizowana wyobraźnia bohatera

Opis:
Gra na początku niema żadnej fabuły, dopiero później dowiadujemy się wszystkiego o wszystkim...
na początku pojawiają nam sie dziwne wycinki filmików przepełnionych krwią, flakami i schizą, a później budzimy sie w zniszczonym mieście... ten świat jest przepełniony złem... gra by nas zastraszała przez makabryczne i brutalne rzeczy a także przez samo zaskoczenie... najbardziej strasznymi rzeczami byłby stan trzymającego nas niepokoju, który czuje się, wiedząc iż w ciemnościach coś jest i dosyć dobitnie zdradza swą obecność. Mrok nie pozwala jednak dostrzec na oczy tego zagrożenia i w tym momencie dużą rolę odgrywa wyobraźnia.
W późniejszych etapach gry dowiadujemy sie że te halucynacje i dziwny alternatywny świat ma powiązania z narkotykiem z którym miał kontakt... chodzi w grze o to aby poznać tą tajemnice ów innego wymiaru rzeczywistości...

Notatka o potworach: Są ożywionymi złymi wspomnieniami z dzieciństwa, obawami, koszmarami a także odzwierciedleniem grzechów ludzi

Elementy w grze:
Alternatywa naszego świata ale zniszczonego i przepełnionego schizowym klimatem
Nieliniowość gry ( zakończenia gry są smutne, neutralne itd... wszystko zależy od tego co zrobisz )
Dziwne powiązania z liczbą 44
Większość lokalizacji trzeba badać z latarką i poznawać mroczne tajemnice

FANGTA - 2008-06-19 15:11:18

opis nawet fajny ale nazwa do bani(jak dla klimatów tej gry to ona do niej nie pasuje), nawet fajnie wymyśliłeś to z tym, że dobitnie zdradza tą obecność(tu np. można by takie coś zrobić, że przechodzi tak że widać tylko cień) Ogółem fabuła mi sie nawet podoba;)

js - 2008-06-19 20:25:02

z nazwą też miałem problema... myślałem o takich nazwach jak Psycho-Drugs albo Alternative-Perspective
ale to zbyt zdradza gre albo brzmi jak tania gierka o sadzeniu marihuany...
a te potwory to by były np. wściekłe psy rządne krwi itd.

FANGTA - 2008-06-20 11:06:29

Survival Horror to może taką nazwe??

Mawak - 2008-06-20 17:29:41

Survival Horror to gatunek gier xD

To może zrobimy gre o nazwie RPG xD

Ja proponuje "Dark hell"

FANGTA - 2008-06-20 18:47:40

a ja proponuje "Brutal and Dark, white, yellow and red hell" xD

js - 2008-06-21 10:24:30

ludzie... Bezimienne kroniki (no-name chronicles) to dobry tytuł na wypadek jakbyśmy chcieli robić kontynuacje... żeby niebyło tak jak w Resident evil (tylko 1 część działa sie w Rezydencji Zła)

FANGTA - 2008-07-03 09:23:29

ok może i taka być:P

js - 2008-07-08 16:52:24

mam kilka propozycji jeśli chodzi o wrogów... jak już wspomniałem ,,Notatka o potworach: Są ożywionymi złymi wspomnieniami z dzieciństwa, obawami, koszmarami a także odzwierciedleniem grzechów ludzi,,

mogą ty być bardziej realistyczne np. ogromne węże, nietoperze, kruki, ogromne pająki z cieniutkimi nóżkami, psy, lub humanoidalne istoty które sapią i gdy chodzą to mają dziwne drgawki i są obdarte ze skóry

a jeśli chodzi o odzwierciedlenia grzechów ludzkich to może by wziąść postać kata z czarnym workiem na głowie i zakrwawioną siekierą?

oto jedne z moich wymodelowanych przezemnie stworów... pierwszy to głowa ,,żywego,, posągu a druga to śmieszny mutant xD ... mają po ok. 2 mln poly
http://img382.imageshack.us/img382/4679 … ristt1.png

http://img382.imageshack.us/img382/6981 … icaiw9.png
-----
mam jeszcze pomysł na taki patent że wrogowie niebędą posiadać cienia, wiecie... no bo wytwory wyobraźni raczej niemają cieni :D (mewak powinien zrozumieć o co chodzi jeśli już opanował Oobe albo chociaż LD)

Remix - 2008-07-09 00:25:55

OBE są takie podpaski ( nie urzywam :D ) lecz słyszałem o nich nie raz xD

Iqcha - 2008-07-09 10:53:39

js napisał:

oto jedne z moich wymodelowanych przezemnie stworów... pierwszy to głowa ,,żywego,, posągu a druga to śmieszny mutant xD ...

Świetne są :D Jeszcze tylko kolorki, dużo czerwini i będzie mhroczno. A ten drugi to mnie jakoś nie śmieszy, wręcz przeciwnie jest antonimem radości :P

js napisał:

mam jeszcze pomysł na taki patent że wrogowie niebędą posiadać cienia, wiecie... no bo wytwory wyobraźni raczej niemają cieni :D (mewak powinien zrozumieć o co chodzi jeśli już opanował Oobe albo chociaż LD)

Pomysł nie głupi, chociaż bohater jak mniemam , jest w realnym świecie, tylko.. innym. Więc, skoro każda postać na świecie ma cień, to brak tej rzeczy w grze wparawiałaby w zakłopotanie gracza i wnioskowałby brak przyłożenia się Twórców :)

js - 2008-07-09 11:56:46

no ale bohater ma tak jakby takie ,,zwidy i halucynacje,, czyli że czasem jak idzie to spotyka niematerialne istoty (tak jakby duchy) które mają za zadanie tylko go przestraszyć, więc jak bohater zauważy że one niemają cienia to niebędzie musiał marnować cennej amunicji której i tak będzie mało na poziomach normal, hard i very-ultimate-fucking-hard

Iqcha - 2008-07-10 13:02:14

js napisał:

jak bohater zauważy że one niemają cienia to niebędzie musiał marnować cennej amunicji której i tak będzie mało na poziomach normal, hard i very-ultimate-fucking-hard

Tak, ale bohater (gracz) będzie musiał spisać się nie tylko refleksem, ale i spostrzegawczością ;P Ma to być gra akcji, a nie patrzenia na cień ;) Poza tym, skoro ammma będzie mało, to mam nadzieję, że będą też kody na rozwiązanie tego problemu :P

js - 2008-07-10 14:07:16

to niebędzie gra akcji :D to będzie gra survival horror z elementami stealth... czyli horror z elementami akcji :D
---
mimo to akcja niebędzie zbyt mocna jak w re4 (tylu przeciwników było że gra była zwykłą strzelaniną)
ale za to przeciwników niebędzie można tak pokonywać jak w większości gier... tylko że trzeba mieć na niego sposób...

Iqcha - 2008-07-10 19:52:13

A no to spoko luz :) Ciekawie sie robi ... Tylko czekać na premierę :D Powodzenia więc w tworzeniu tegoż horroru.

Remix - 2008-07-10 20:00:57

js a może by zrobić tak że jak gra się na łatwym to jak stwór nie ma cienia to halucynacja i zwida naszego gracza tzn ten potwór,halucynacja nic nam nie zrobi A JAK BY SIE GRALO NA HARD to cien przy niektórych potworach pojawiały by się dopiero po 5 sek ? i wtedy jak sie gra na trudniejszym poziomie trzeba wiecej refleksu i skupienia bo te potwory wtedy by udawały zwidy ale tylko przez ok 5 sek


sorka że namojtałem ale pomysł chyba dobry

Silence - 2008-07-10 20:07:39

Remix moim zdaniem to ten twój pomysł niema sensu :P
JS a jak ktoś ma słabego blaszaka i wyłączy cienie to co wtedy?

Remix - 2008-07-10 23:31:02

opcja nieumożliwiająca wyłączenia/wloczenia cieni ?

tak jak w cod4

nie idzie zmienić directx i rozmycie itp jest to na stałe lecz akurat cienie idzie zmienić :D

js - 2008-07-11 09:50:25

ooo remix dałeś mi extra pljan... jak zobaczy sie potwora to on pojawia sie taki  ,,rozmyty i podwójny,, a po 5 sekundach sie wyostrza i widać czy jest materialny czy astralny? :D

mam jeszcze taki pljan że czasem jak chodzisz po np. normalnych zwykłych piwnicach albo jakichś małych pomieszczeniach to że nagle zaczyna grać ponura schizowa muzyka i tynk itd. odpada z ścian [ale do góry odpada!! :D] i jak odpadnie to ukazuje sie taki alternatywny świat (wszędzie jakieś schizowe kraty, ściany zalane krwią itd)

coś jakby silent hill

Remix - 2008-07-11 13:23:38

js napisał:

:D odkryłem że mam członka :D:D:D

też się ciesze :P

js napisał:

ooo remix dałeś mi extra pljan... jak zobaczy sie potwora to on pojawia sie taki  ,,rozmyty i podwójny,, a po 5 sekundach sie wyostrza i widać czy jest materialny czy astralny? :D

tak oto mi chodziło tylko że troche namojtałem tekst

a te tynki to zrób jak chcesz

Jaros - 2008-07-11 19:38:11

OoO dawno mnie nie było bo mi myszka padła.
Żeby nie było offtopu, bo FANGTA nie lubi, to
Pomysł fajny, bardzo mi się podoba, ale czy da radę to zrobić?

js - 2008-07-12 10:34:47

jak polak chce to polak potrafi czy jakoś tak xD więc zrobimy może kiedyś... narazie trieba zriobic PRL CK

GotLink.plŁeba pola namiotowe