- Gmas - tymczasowe forum teamu http://www.gmas.pun.pl/index.php - POMYSŁY http://www.gmas.pun.pl/viewforum.php?id=13 - No-Name Chronicles http://www.gmas.pun.pl/viewtopic.php?id=126 |
js - 2008-06-19 09:14:37 |
No-Name Chronicles |
FANGTA - 2008-06-19 15:11:18 |
opis nawet fajny ale nazwa do bani(jak dla klimatów tej gry to ona do niej nie pasuje), nawet fajnie wymyśliłeś to z tym, że dobitnie zdradza tą obecność(tu np. można by takie coś zrobić, że przechodzi tak że widać tylko cień) Ogółem fabuła mi sie nawet podoba;) |
js - 2008-06-19 20:25:02 |
z nazwą też miałem problema... myślałem o takich nazwach jak Psycho-Drugs albo Alternative-Perspective |
FANGTA - 2008-06-20 11:06:29 |
Survival Horror to może taką nazwe?? |
Mawak - 2008-06-20 17:29:41 |
Survival Horror to gatunek gier xD |
FANGTA - 2008-06-20 18:47:40 |
a ja proponuje "Brutal and Dark, white, yellow and red hell" xD |
js - 2008-06-21 10:24:30 |
ludzie... Bezimienne kroniki (no-name chronicles) to dobry tytuł na wypadek jakbyśmy chcieli robić kontynuacje... żeby niebyło tak jak w Resident evil (tylko 1 część działa sie w Rezydencji Zła) |
FANGTA - 2008-07-03 09:23:29 |
ok może i taka być:P |
js - 2008-07-08 16:52:24 |
mam kilka propozycji jeśli chodzi o wrogów... jak już wspomniałem ,,Notatka o potworach: Są ożywionymi złymi wspomnieniami z dzieciństwa, obawami, koszmarami a także odzwierciedleniem grzechów ludzi,, |
Remix - 2008-07-09 00:25:55 |
OBE są takie podpaski ( nie urzywam :D ) lecz słyszałem o nich nie raz xD |
Iqcha - 2008-07-09 10:53:39 |
Świetne są :D Jeszcze tylko kolorki, dużo czerwini i będzie mhroczno. A ten drugi to mnie jakoś nie śmieszy, wręcz przeciwnie jest antonimem radości :P
Pomysł nie głupi, chociaż bohater jak mniemam , jest w realnym świecie, tylko.. innym. Więc, skoro każda postać na świecie ma cień, to brak tej rzeczy w grze wparawiałaby w zakłopotanie gracza i wnioskowałby brak przyłożenia się Twórców :) |
js - 2008-07-09 11:56:46 |
no ale bohater ma tak jakby takie ,,zwidy i halucynacje,, czyli że czasem jak idzie to spotyka niematerialne istoty (tak jakby duchy) które mają za zadanie tylko go przestraszyć, więc jak bohater zauważy że one niemają cienia to niebędzie musiał marnować cennej amunicji której i tak będzie mało na poziomach normal, hard i very-ultimate-fucking-hard |
Iqcha - 2008-07-10 13:02:14 |
Tak, ale bohater (gracz) będzie musiał spisać się nie tylko refleksem, ale i spostrzegawczością ;P Ma to być gra akcji, a nie patrzenia na cień ;) Poza tym, skoro ammma będzie mało, to mam nadzieję, że będą też kody na rozwiązanie tego problemu :P |
js - 2008-07-10 14:07:16 |
to niebędzie gra akcji :D to będzie gra survival horror z elementami stealth... czyli horror z elementami akcji :D |
Iqcha - 2008-07-10 19:52:13 |
A no to spoko luz :) Ciekawie sie robi ... Tylko czekać na premierę :D Powodzenia więc w tworzeniu tegoż horroru. |
Remix - 2008-07-10 20:00:57 |
js a może by zrobić tak że jak gra się na łatwym to jak stwór nie ma cienia to halucynacja i zwida naszego gracza tzn ten potwór,halucynacja nic nam nie zrobi A JAK BY SIE GRALO NA HARD to cien przy niektórych potworach pojawiały by się dopiero po 5 sek ? i wtedy jak sie gra na trudniejszym poziomie trzeba wiecej refleksu i skupienia bo te potwory wtedy by udawały zwidy ale tylko przez ok 5 sek |
Silence - 2008-07-10 20:07:39 |
Remix moim zdaniem to ten twój pomysł niema sensu :P |
Remix - 2008-07-10 23:31:02 |
opcja nieumożliwiająca wyłączenia/wloczenia cieni ? |
js - 2008-07-11 09:50:25 |
ooo remix dałeś mi extra pljan... jak zobaczy sie potwora to on pojawia sie taki ,,rozmyty i podwójny,, a po 5 sekundach sie wyostrza i widać czy jest materialny czy astralny? :D |
Remix - 2008-07-11 13:23:38 |
też się ciesze :P
tak oto mi chodziło tylko że troche namojtałem tekst |
Jaros - 2008-07-11 19:38:11 |
OoO dawno mnie nie było bo mi myszka padła. |
js - 2008-07-12 10:34:47 |
jak polak chce to polak potrafi czy jakoś tak xD więc zrobimy może kiedyś... narazie trieba zriobic PRL CK |